Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10437/5341
Título: O Pós-Turismo na Sociedade da Informação
Autores: Silva, Vera Dias
Palavras-chave: TURISMO
TOURISM
SOCIEDADE DA INFORMAÇÃO
INFORMATION SOCIETY
HÁBITOS DE CONSUMO
CONSUMPTION HABITS
COMPORTAMENTO DOS CONSUMIDORES
CONSUMER BEHAVIOUR
Editora: ISG
Resumo: The new Information and Communication Technologies allow us today to be in contact with the world in real time. New ways to communicate and access information through these new technologies enable currently talking about the Internet as a key part in our lives, both at work and at leisure. One begins to be aware of the importance that the Internet and the role it plays in our day-to-day as individuals. Emerge a new society: the information society and consumption. The consumption of new tourism products comes as a reflection of this new society, and as a result, we are witnessing a new consumer behavior, increasingly complex and difficult to anticipate.
URI: http://hdl.handle.net/10437/5341
ISSN: 1647-1989
Aparece nas colecções:IBER : International Business and Economics Review : Revista Internacional de Gestão e Comunicação, nº 2 (2011)

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
12.pdf147.39 kBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.