Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10437/5340
Título: The Motivations to buy a Perfume
Autores: Carrillo Durán, Maria Victoria
Luis Rosário, Filipe Sales
Palavras-chave: PRODUTOS COSMÉTICOS
COSMETICS
COMPORTAMENTO DOS CONSUMIDORES
CONSUMER BEHAVIOUR
PERFUMES
Editora: ISG
Resumo: This research has the gold to find the motivations for buying a perfume in the Portuguese market. In order to have results, the study is based in interviews done to professionals of the sector that have daily contact with consumer and help to sell perfumes. The final gold is to develop a list of motivations for purchasing a perfume
URI: http://hdl.handle.net/10437/5340
ISSN: 1647-1989
Aparece nas colecções:IBER : International Business and Economics Review : Revista Internacional de Gestão e Comunicação, nº 2 (2011)

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
11.pdf104.99 kBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.