Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10437/13457
Título: Improving the CS Curriculum of a Top-Down Videogames BA
Autores: Fachada, Nuno
de Andrade, Diogo
Serra, Pedro
Códices, Nélio
Luz, Filipe
Lopes, Phil
Fonseca, Micaela
Neves, Pedro
Palavras-chave: JOGOS DE COMPUTADOR
CURSO SUPERIOR
CURRÍCULO DE CIÊNCIAS DA COMPUTAÇÃO
COMPUTER GAMES
UNDERGRADUATE DEGREE
CS CURRICULUM
Editora: ACM
Citação: Fachada, N., de Andrade, D., Serra, P., Códices, N., Luz, F., Lopes, P., Fonseca, M. & Neves, P. (2022). Improving the CS Curriculum of a Top-Down Videogames BA. In Proceedings of the 11th Computer Science Education Research Conference, CSERC '22. Netherlands: ACM.
Resumo: We present a targeted curricular improvement on an interdisciplinary Videogames Bachelor of Arts, to be implemented in the 2022/23 academic year. The aim is to solve student adaptation issues with the program’s interdisciplinarity that were heightened by the COVID-19 pandemic.
URI: https://doi.org/10.1145/3569173.3569183
http://hdl.handle.net/10437/13457
Aparece nas colecções:FE - Atas de Conferências Internacionais

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
cserc22-10.pdf403.87 kBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.